آری هنر واقعی همین است و بس!

 سعید کاظمی نویسنده، طراح و کارگردان نمایش "به خاطر پدرم" در روزهای پایانی اجرای این نمایش در یادداشتی از عموم علاقه مندان، هنرمندان و دست اندرکاران دعوت به عمل اورد تا تلاش های بی وقفه عده ای جوان را به تماشا بنشینند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، متن یادداشت سعید کاظمی به این شرح است:

"جایی میان هجوم ناجوانمردانه موج آلودگی به سمت آسمان پایتخت آنجا که صدای هیاهوی شهر پشت دیوارهای ترک خورده ی تماشاخانه ای کوچک متوقف می شود عده ای جوان نتیجه تلاش های بی وقفه شان را مهمان چشمان تماشاچیان نموده اند فارغ از میزان آلایندگی هوا، نتیجه انتخابات آمریکا، سیاست، اقتصاد و... تنها و تنها در فکر خلق واژه ای هستند که به آن باور دارند! هنر... هنر نه به معنای غایی آن چیزی که از ارسطو گرفته تا هگل فلاسفه و اندیشمندان بسیاری در باب آن داد سخن در داده اند... هنر به معنای دیگر آن! تلاش برای توقف زمان، آنجا که روزمرگی لحظات را به سرعت می کشد عده ای جوان بر روی صحنه جادویی تیاتر به دنبال لذت بردن از هر لحظه شان هستند! بی هیچ چشم داشتی! آری هنر واقعی همین است و بس، جایی میان این شهر شلوغ آنجا که زمان متوقف می شود صحنه ما متعلق به شماست، قضاوتمان کنید، به نقدمان بکشید، آغوشمان باز است به روی نظراتتان!"

این گزارش می افزاید: تاکنون هنرمندان زیادی از جمله: بهزاد فراهانی، رضا مقصودی، معین کریم الدینی، علی ملاقلی پور، پدرام علیزاده، حسین نقاشی و ... به تماشای نمایش "به خاطر پدرم" نشسته اند. داستان نمایش به خاطر پدرم درباره پدر و پسری است که روحیات متفاوتی نسبت به هم دارند، تضاد رفتاری این دو باعث می شود که رابطه ای کاملا سرد را تا سالیان متمادی در پیش گیرند اما پس از وقوع حوادثی که ناخواسته رخ می دهد هر دویشان به درک جدیدی از هم می رسند، پسر در پی آنست که با انجام کاری که پدرش به آن علاقه مند است خوشحالی او را بببیند.
برپایه این گزارش عواملی که در اجرای نمایش به خاطر پدرم همکاری داشته اند عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: سعید کاظمی، بازیگران: امین اسکندریان، مهرناز اسکندریان، دستیار کارگردان: سودابه غفاری، موسیقی و افکت: اشکان دباغ، پویان ابراهیمی، منشی صحنه: الناز رضایی، مدیر صحنه: عدنان سید کاظمی، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی. روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا الماسیان طهرانی) اطلاع رسانی و تبلیغات فضای مجازی: طراحانه هنر ایرانیان (نساء نیکو- لاله محمودی) و زهرا نجفی.

اضافه می شود: نمایش به خاطر پدرم با مدت زمان 45 دقیقه و بهای بلیت 15 هزارتومان تا روز جمعه پنجم آذرماه همه روزه در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود و علاقه مندان برای دیدن نمایش می توانند از پایگاه خرید بلیت نمایش تیوال www.tiwall.com و یا شماره تلفن : 09351790323 نسبت به رزرو و خرید بلیت به خاطر پدرم اقدام کنند.

کد خبر: 706391

وب گردی

وب گردی