سرپرست سازمان امداد و نجات: امدادگران به ١٤٧٧٥ نفر از زائران اربعین خدمات امدادی ارائه کردند

سرپرست سازمان امداد و نجات به تشریح خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی سرپرست سازمان امداد و نجات به تشریح خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی از ١٧ الی ٣٠ آبان ٩٥ پرداخت و به ایسکانیوز گفت: تعداد کل مراجعان به پایگاه امداد و نجات ٢٧٢٥٦ نفر بود که طی آن ماموران سازمان امداد و نجات به ١٤٧٧٥ نفر خدماتی مانند اسکان،کنترل قند و فشارخون ارائه کردند.

وی ادامه داد: ١٢٢٤٧ نفر از زائران حسینی خدمات سرپایی شامل پانسمان و ... دریافت کردند همچنین 180 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که 161 نفر به صورت زمینی و 19 نفر به صورت هوایی انتقال داده شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات به تشریح عملیات ترافیکی در طرح ملی امداد ونجات اربعین حسینی از ١٧ الی ٣٠ آبان ٩٥ پرداخت و گفت:
تعداد کل عملیات هایی که توسط ماموران سازمان امداد و نجات انجام شد 41 مورد بود که 23 عملیات در استان ایلام، 12 عملیات در استان خوزستان، 3 عملیات در استان لرستان، 2 عملیات در استان فارس و یک عملیات در استان کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود: در جریان این عملیات ها 380 نفر دچار حادثه شده بودند همچنین ماموران سازمان امداد و نجات به 178 نفر از مصدومان خدمات امدادی ارائه کردند.

سلیمی درباره نحوه انتقال مصدومان زائران حسینی گفت:در جریان این عملیات ها ماموران امدادگران ٥٢ نفر را به مراکز درمانی منقل کردند که 44 نفر از آن ها به صورت زمینی و 8 نفر به صورت هوایی انتقال داده شدند.سایر مصدومین توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تاکید کرد: در جریان این عملیات ها در طرح ملی امداد ونجات اربعین حسینی به 15 نفر از هموطنان خدمات سرپایی ارائه شد همچنین ماموران سازمان امداد و نجات موفق به امدادرسانی به 20 نفر طی عملیات های رها سازی شدند.

700/701

کد خبر: 706438

وب گردی

وب گردی