هوا  پاک شد اما ترافیک تهران  را قفل کرد/ ترافیک سنگین در خیابان های پایتخت

صبح امروز، مردم تهران  که در پی بارش نخستین برف پاییزی خوشحال شده بودند  به طور عجیبی از ترافیک به وجود آمده در تهران غافلگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، با نخستین برف پاییزی در تهران و البته حضور مدیریت شهری در روزهای گذشته خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران با پدیده عجیب ولی مستمری به نام ترافیک مواجه شد بنا به این گزارش، عدم برنامه‌ریزی‌ها در مدیریت مسئول شهری به خصوص در مواقع بارش‌های پاییزی و زمستانی منجر به ترافیک سنگین در شریان‌های اصلی شهر شده است. طبق گزارش‌های ارسالی بزرگراه‌های همت، چمران، نیایش، مدرس، رسالت و خیابان‌های منتهی به شریان‌های اصلی پایتخت از ترافیک سنگینی برخوردار است.

پس از چند روز، آلودگی هوا و تعطیلی مدارس باعث شد که تهران نفسی تازه کند اما با وجود این ترافیک سنگین همچنان به دلیل نرسیدن دانش‌آموزان در زمان مشخص شده به صورت نیمه تعطیل درآمده‌اند و برخی سرویس‌های مدارس به خصوص در مناطق 1 ، 2و 3 به اجبار و با رضایت والدین دانش‌آموزان را به منزل برگردانده‌اند.

طبق گزارش سازمان هواشناسی کشور،اعلام شده پایتخت در روزهای یکشنبه ودوشنبه شاهد بارش برف خواهد بود که از ساعت اولیه این بارش آغاز شده است گفتنی است مشخص نیست چرا علیرغم پیش‌بینی هوا شناسی آمادگی لازم برای مواجه با این برف پاییزی وجود نداشته است؟

این در حالی است که با اعلام وضعیت خروج از آلودگی هوا و پاک شدن نسبی هوای پایتخت از امروز فروش مجوز ورود به طرح ترافیک آغاز شده است.

700700

کد خبر: 706464

وب گردی

وب گردی