گودرزی: امروز آخرین مهلت خروج زائران دارای روادید اربعین

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: امروز (دوشنبه) آخرین مهلت خروج زائران دارای روادید اربعین است که می توانند از کشور خارج و وارد خاک عراق شوند.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا گودرزی افزود: کسانی که دارای روادید اربعین حسینی هستند و قصد خروج از مرزهای ایران و ورود به خاک عراق و زیارت سیدالشهدا (ع) را دارند امروز آخرین مهلت برای خروج آنها از کشور است.


بازگشت یک میلیون و 375 هزار نفر از زائران به کشور
وی با تاکید بر این که تمامی امکانات برای ورود زائران اربعین حسینی به کشور فراهم است، یادآور شد: از 11 صفر تا ساعت هشت صبح امروز 21 صفر، یک میلیون و 375 هزار نفر از زائران اربعین حسینی، وارد خاک ایران شدند که از این تعداد 82 هزار نفر امروز تا ساعت پنج صبح از سه مرز مهران،شلمچه و چزابه به کشور بازگشته اند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: در حال حاضر همه مرزهای تعیین شده، مسیرها و جاده های ایران برای ورود زائران عزیز اربعین باز است.
گودرزی ادامه داد: با توجه به این که امروز در کشور عراق روز اربعین است احتمال می دهیم که ترافیک جاده ای از عصر امروز بیشتر شود، با این حال تمام پیش بینی های لازم برای خدمت رسانی به هموطنانمان صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، براساس آمارهای موجود از ابتدای اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم اربعین حسینی بیش از دو میلیون نفر به عراق سفر کردند.

302/101

کد خبر: 706582

وب گردی

وب گردی