«راننده تاکسی» در پردیس سینمایی رازی اکران می شود

فیلم داستانی «راننده تاکسی» به نویسندگی و کارگردانی دبیرکانون دانشجویی ادب و هنر معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا در سینما پردیس رازی اکران می شود.

به گزارش ایسکانیوز، فیلم داستانی راننده تاکسی با ژانر اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی مهدی همتی دبیر کانون دانشجویی ادب و هنر معاونت فرهنگی واحد ورامین - پیشوا به جشنواره فیلم آسمان راه یافت و در مهر سال جاری در سالن عطر یاس شهرداری باقرشهر اکران شد و با استقبال خوب تماشاگران و هنرمندان روبه رو شد.

این فیلم قرار است ماه آینده در سینما پردیس رازی نیز به نمایش دربیاید.

فیلم داستانی راننده تاکسی به کارگردانی و نویسندگی مهدی همتی، تصویر براداری محمود محمدپور، تدوین و صداگذاری حمیدرضا علی پیشرو ساخته شده است.

در این فیلم داستانی که به موضوع رفتارهای اجتماعی و مشکلات کار در جامعه امروزی می‌پردازد، بیانگر مشکلات و معضلات اجتماعی به زبان هنر است که به زیبایی و ظرافت از سوی این فیلمساز به تصویر کشیده شده است.

مهدی همتی کار‌شناسی حقوق و دارای مدرک فیلمسازی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و تاکنون آثار زیادی در حوزه‌های فیلم‌سازی، نویسندگی و بازیگری به نمایش اشت.

بازی در نمایش‌های بازگشت سرباز به‌خانه، نی‌قلیون، سنجاق‌سری برای خواهر کوچکم، خواستگاری مدرن، وعده‌گاه نهنگ‌ها، عشق در می‌زند، برف زردی می‌آید، اسیران عشق، خرابه‌های شام، لبخند تلخ، اعتراض سرخ، همسفران، راه و بیراه، رهگذر، پیامکی از بالا فراموش شده، کارت تلفن، متولد نهم آ وریل، قرار ملاقات، اردوی آخر هفته و نویسندگی فیلمنامه‌های من هرگز بزرگ نخواهم شد، راننده تاکسی، رهگذر، عبث، افسانه، توهم و هم چنین کارگردانی فیلمهای عبث، رهگذر، راننده تاکسی، توهم، درنگ از جمله کارهای وی است.

مهدی همتی اکنون قصد دارد فیلم سینمایی خود را با نام افسانه در سال جاری آ غاز کند.

501500

کد خبر: 706607

وب گردی

وب گردی