گشایش نمایشگاه کتب تخصصی لاتین در دانشگاه محقق اردبیلی

نمایشگاه کتب تخصصی لاتین با ارائه بیش از سه هزار عنوان کتاب در دانشگاه محقق اردبیلی گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم گشایش این نمایشگاه با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه و بویژه دانشجویان، گفت: اساتید دانشگاه می‌توانند کتب مورد نیاز کتابخانه مرکزی دانشگاه را از این نمایشگاه شناسایی کنند تا ما نیز بتوانیم در حد توان دانشگاه از این کتب خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه کارشکنی در دانشگاه محقق اردبیلی معنا و مفهومی ندارد، افزود: باید سعی کنیم عاملی بازدارنده در دانشگاه نباشیم.

دکتر حبیب شهبازی شیران رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب در رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، معماری، علوم اسلامی، علوم تربیتی و کشاورزی ارائه شده است، گفت: کلیه کتب ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف بین 18 تا 35 درصد به خریداران عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار جهادی، همایش آشنایی با کتابخانه مرکزی و منابع اطلاعاتی ویژه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی ورودی جدید طی هفته آتی در سالن شهید خودسیانی دانشگاه برگزار خواهد شد، افزود: تلاش می‌کنیم نمایشگاه سراسری نشریات و مطبوعات شمالغرب کشور را نیز در آینده نزدیک در سطح دانشگاه برگزار کنیم.

شهبازی شیران همچنین از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در اردیبهشت ماه سال آتی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

گفتنی است این نمایشگاه اول تا هفتم آذرماه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر در سالن نمایشگاه خانه فرهنگ دانشگاه محقق اردبیلی دایر است.

کد خبر: 706619

وب گردی

وب گردی