بانک مسکن بیش از 42 هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: در حالی که تعهد بانک مسکن تا پایان سال پرداخت 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بود، اما تاکنون به 42 هزار و 600 نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی بانک مسکن، نادر قاسمی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از 30 میلیون ریال( سه میلیون تومان) به ازای هر نفر، به 100 میلیون ریال(10 میلیون تومان) افزایش یافت.
وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مجلس و بخشنامه بانک مرکزی، مقرر شد از مرداد ماه سال جاری بانک مسکن ماهیانه سه هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین واجد شرایط پرداخت کند که مجموع تعهدات بانک تا پایان سال پرداخت 21 هزار فقره از این نوع تسهیلات بوده است.
وی تصریح کرد: شعب بانک مسکن تاکنون به 42 هزار و 600 نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند و این نشان می دهد این بانک تاکنون به بیش از دو برابر تعهد خود عمل کرده است.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن تاکید کرد: بانک مسکن آن دسته از مشتریانی که تشکیل پرونده داده و ضامن خود را معرفی کرده اند و در مرحله دریافت چک تسهیلات ازدواج خود قرار دارند را نیز پوشش خواهد داد که تعداد این افراد حدود پنج هزار نفر است.
به گزارش ایرنا، با مصوبه مجلس شورای اسلامی تمام بانک ها موظف هستند پس از ثبت نام در سایت های مربوطه شعب بانک ها برای هرکدام از زوجین جوان تسهیلات 100 میلیون ریالی پرداخت کنند.

101/401

کد خبر: 706641

وب گردی

وب گردی