راز جسد سوخته که طعمه گرگ‌ها شد

پنجشنبه گذشته کشف جسد سوخته‌ای که در اطراف اردبیل طعمه گرگ‌ها شده بود، خبر از وقوع جنایتی فجیع داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان پنجشنبه گذشته کشف جسد سوخته‌ای که در اطراف اردبیل طعمه گرگ‌ها شده بود، خبر از وقوع جنایتی فجیع داشت.

با حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس پرونده در محل، تحقیقات مقدماتی آغاز و در ادامه مشخص شد که چندی قبل زن جوانی نیز با مراجعه به دادسرا اعلام داشته که همسرم از چند روز قبل از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است و سرنخ‌ها حکایت از آن داشت که بین جسد کشف شده و شکایت این زن ارتباطی وجود دارد.

تحقیقات برای کشف معمای این جسد ادامه داشت تا اینکه ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از بازداشت عوامل این جنایت خبر داد گفت: پس از کشف جسد موضوع فورا مورد بررسی قرار گرفت و با دستور دادستانی ماموران پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و تحقیقات لازم را به عمل آوردند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، ردپایی از همسر مقتول به عنوان اولین مظنون در پرونده پیدا شد و مشخص گردید که وی با همدستی برادرزاده مقتول به قتل همسر و نهایتا آتش زدن و رها کردن جنازه وی در اطراف شهر اقدام کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: قاتلان با طرح اعلام مفقودیت مقتول قصد گمراه کردن ماموران قضایی و انتظامی را داشتتند که خوشبختانه با رسیدگی ویژه به پرونده نقشه آن‌ها ناکام ماند و مشخص شد این دو فرد به دلیل ارتباط غیراخلاقی که بین آن‌ها وجود داشت، برای قتل مرد جوان برنامه ریزی و آن را عملیاتی کرده‌اند.

عتباتی گفت: قاتلان هر دو بازداشت هستند و به قتل نیز اعتراف کرده‌اند و پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر در حال رسیدگی است.

700700

کد خبر: 706659

وب گردی

وب گردی