اعتمادی: شرایط دانشگاه آزاد اسلامی از همه بهتر است

سرپرست تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از تیم های ورزشی اش بی نظیر است.

الناز اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد، تمرینات با برنامه ریزی هر روزه در سالن فتح و حافظ دانشگاه علوم تحقیقات پیگیری می شود؛ روزهای فرد علاوه بر تمرین های توپی تمرین بدنسازی هم داریم. بازیکنان ما همه آماده و کاملاً در شرایط مسابقه قرار دارند. هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان از پنجشنبه، 4 آذر ماه شروع می شود، تیم دانشگاه آزاد در نخستین دیدارش به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

وی ادامه داد: ما شناخت کافی از تیم ذوب آهن داریم. ذوبی ها هم تیم قدرتمندی هستند، هرسال مدعی بودند و بازیکنان ملی پوش زیادی دارند؛ سال گذشته هم سوم شدند و امسال هم از اصلی ترین رقبا هستند اما ما در حال حاضر در شرایط ایده آلی هستیم و امیدوارم با دست پر از اصفهان برگردیم. تیم دانشگاه آزاد چهارشنبه راهی اصفهان می شود تا خودش را برای دیدار با این تیم در روز نجشنبه آماده کند.

سرپرست تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در حال حاضر تیم ما 6 بازیکن در رده سنی بزرگسالان و 2 بازیکن در رده سنی جوانان در اختیار داریم که عضو تیم ملی هستند. حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از تیم های ورزشی اش بی نظیر است. ما از امکانات رفاهی بالا برخوردار هستیم. 7 بازیکن ما از شهرستان هستند و با هزینه دانشگاه در هتل اقامت دارند و هرگونه حمایتی که لازم باشد از آن ها می شود. تلاش ما و بازیکنان بر این است با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم به نوعی پاسخ گوی زحمات مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی و محمد دادگان باشیم.

602/101

کد خبر: 706683

وب گردی

وب گردی