بمناسبت هفته کتاب: برگزاری مسابقه کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

به مناسبت بیست وچهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، یک دوره مسابقه کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی همایونفر، رئیس اداره کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تسلیت اربعین حسینی و همچنین گرامیداشت فرارسیدن اول آذر مصادف با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و پاسداشت هفته بسیج، گفت: یک دوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با عنوان « اعتیاد به اینترنت و فضای مجازی »، تألیف دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر کامران گنجی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این مسابقه که به همت حوزه های پژوهش و فناوری و با همکاری حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این واحد دانشگاهی با هدف نهادینه سازی منویات مقام معظم رهبری و در دو بخش دانشجویان و اعضای هیأت علمی – کارکنان برگزار شد.

دکتر همایونفر ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد 112 نفر ثبت نام و شرکت کردند که از برگزیدگان در هفته پژوهش سال جاری تجلیل و قدردانی خواهد شد.

200

کد خبر: 706716

وب گردی

وب گردی