باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد آمادگی حمایت از تئوری های علمی برای تبدیل شدن به تولید را دارد

رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت : یک لحظه هم نباید آرام بگیریم . باید همواره این سوال را از خودمان بکنیم که کجا بودیم و حالا کجا هستیم . چه کردیم ، چه می کنیم و چه باید بکنیم.

به گزارش ایسکانیوز، کریم زارع رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی درجلسه هم اندیشی اعضای این باشگاه که در واحد مراغه برگزار گردید ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و اربعین حسینی گفت : یکلحظه هم نباید آرام بگیریم . اعضای باشگاه باید طلایی باشند . باید همواره این سوال را از خودمان بکنیم که کجا بودیم و حالا کجا هستیم . چه کردیم ، چه می کنیم و چه باید بکنیم . مذهبمان به ما یاد داده است که نباید از حرکت ، تلاش و جستجوی راههای بهتر و برتر باز ایستیم . مکتب امام حسین علیه السلام نیز بر همین پایه و جستجوی عدالت ، آگاهی و کسب درجات عالی انسانی و معنوی بنا شده است .

رییس باشگاه پژوهشگران جوان افزود: در عرصه کنونی که رقابت بین کشورها بر پایه رشد اقتصادی و کاربرد علم در عرصه های تجاری و تولید ثروت است دانستن صرف ، کافی نیست وهر کشوری بتواند این دانسته هارا به توانستن تبدیل کند و تئوری های علمی را به عرصه عمل و تولید بکشاند ، موفق تر و پیشرفته تر خواهد بود و بر این اساس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل دارد ضمن حمایت از طرح های علمی و پژوهشی در به ثمر رسیدن و اجرایی شدن آنها نیز حامی اعضا باشد .

دکتر زارع ضمن اعلام خرسندی از فعالیت چشمگیر باشگاهها و جذب دانشجویان نخبه ، موفق و پژوهشگر در سرتاسر ایران گفت : با توجه به سیاستهای حمایتی شخص آقای دکتر میرزاده و اعطای تسهیلات فراوان برای پژوهشگران و نخبگان کشور اکنون برای اعضای باشگاه پزوهشگران جوان و اساتید یا کارکنانی که عضو باشگاه باشند ، هیچ محدودیت مالی و حمایتی در راستای اجرای طرح های پژوهشی خود وجود ندارد و ما خوشحالیم از70 هزار نفزعضو 14 هزار عضو فعال داریم و998 چهره درخشان در سطح کشور از اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر محمدرضا ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر زارع وهیئت همراه و سایر اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان آذربایجان شرقی گفت : با توجه به نامگذاری امسال که به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری ، و بنابه سیاست ریاست عالیه دانشگاه که همواره تأکید به توسعه مباحث دانش بنیان و طرح های اقتصادی را دارند ، دانشگاه آزاد اسلامی هم در عرصه های پژوهشی واقتصادی و دانش بنیان وارد عمل شده خصوصا دراین دانشگاه نیز اقدام به تأسیس مرکزرشد نانو زیست شده و آماده ارائه خدمات خواهد بود .

رییس واحد بسیار بزرگ مراغه تعدادی ازاقدامات صورت گرفته درواحد دانشگاهی در خصوص عملکرد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را چنین برشمرد: سمینار آشنایی با اصول اختراع و مفاهم تجاری سازی - بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب - کارگاه آموزشی - همایش منطقه ای قرآن و علوم روز - طرح پژوهشی خاتمه یافته و در حال اجرا - تسهیلات اعتایی به مقالات - مقالات با ایمپکت فکتور بالا و jci بالا - اعطای بن کتاب به تمامی اعضای فعال باشگاه - تجلیل از - عضای برتر باشگاه در هفته پژوهش همه ساله - برگزاری کارگاههای فرهنگی متعدد - عضو گیری قابل توجه از سایر دانشگاههای شهرستان - برگزاری همایش های علمی ملی و منطقه ای و جذب حمایت دانشگاهها ، نهاد ها و موسسات مرتبط با این همایش ها .

درادامه هم اندیشی ضمن بازدید شرکت کنندگان در همایش از دفتر باشگاه واحد مراغه و نمایشگاه دست آوردها و اختراعات این دانشگاه ، اعضای باشگاههای استان به بیان دیدگاهها و نظرات و پیشنهادات خود در خصوص روند بهتر پیشبرد اهداف باشگاه و حمایت مسوولان از نخبگان پرداختند .

200

کد خبر: 706718

وب گردی

وب گردی