پیام دکتر میرزاده به مناسبت هفته بسیج

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل (ره) پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در متن این پیام آورده است:

«بسمه تعالی

سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذرماه 1358 و فداکاری های این نیروی مردمی در هشت سال دفاع مقدس، گرامی باد.

در روزهای سخت پس از انقلاب اسلامی امام راحل به پشتوانه مردم انقلابی و خداجوی ایران اسلامی زمینه اتحاد و حرکتی هدفمند را فراهم آوردند تا جوانه های انقلاب به ثمر برسد و نقشه شوم بدخواهان این ملت بی نتیجه ماند؛ بسیج را باید برخاسته از بطن انقلابی دانست که حق باوری، آزادی و اعتلای ایران اسلامی را معنا می دهد و رمز موفقیت بسیج نیز تلاش خالصانه در راه دفاع و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی است.

در دوران دفاع مقدس رشادتها و فداکاری های نیروهای بسیج مردمی در کنار سایر مدافعان این آب و خاک و تحت هدایت امام امت موجب شد که امروز ایران اسلامی از امنیت و ثباتی کم نظیر بهره گیرد.

امام (ره) به همگان آموختند که رمز ماندگاری همراهی با مردم است و اساس تشکیل بسیج مستضعفین نیز همین بوده و هست که آرمانهای راستین انقلاب اسلامی در مسیر اتحاد، همراهی مردم و اعتلای کشور تحقق پیدا می کند.

باعث افتخار است که بسیج مستضعفین امروز متناسب با شرایط روز و ماهیت اتفاقات و رویدادهای پیش رو و تحت هدایت مقام معظم رهبری در حوزه های علمی و پژوهشی پشتوانه مطلوب و ارزنده ای را برای جوانان مشتاق فراهم کرده است که در این مسیر تعامل با جامعه دانشگاهی بی تردید بستر مساعدی را برای استفاده از ظرفیتها و امکانات هر دو نهاد به وجود خواهد آورد.

اینجانب از طرف خانواده بزرگ دانشگاه آزاداسلامی که همچون بسیج سرافراز با درایت حضرت امام خمینی (ره) و پیشنهاد رئیس محترم هیات موسس و هیات امنای دانشگاه شکل گرفت، سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به عنوان سازمانی بالنده و پویا را به همه بسیجیان تبریک می گویم و از خداوند منان توفیق بیشتر همه بسیجیان که در راه تحقق آرمانها و مطالبات ملت شریف ایران قدم بر می دارند آرزومندم.

حمید میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

200

کد خبر: 706723

وب گردی

وب گردی