دکتر مجلسی: اختصاص امتیاز پردیس تولید و تحلیل محتوای سلامت به واحد نجف آباد

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه اتوکام گفت :انتظار افزایش تولید نرم افزار، اپلیکیشن و محتوا در فضای مجازی در برنامه ششم توسعه بسیار زیاد می باشد و تا صد هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، نصرالله جهانگرد، تصریح کرد: در مسیر پیش روی ما سمت و سوی خدمات نرم افزاری و دولت الکترونیک حرکتی شتابان خواهد داشت. این بدان معنی است که در چند سال آینده شاهد کسب و کار های موفقی در رابطه با تولید محتوا و نرم افزار های حوزه های تخصصی مورد نیاز مردم باشیم.

در ادامه مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در بازدید از دستاوردهای نمایشگاه گفت: تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی از مهمترین کسب و کارهای آینده می باشد و از آنجائی که برای تولید محتواهای تخصصی علاوه بر متخصصین فناوری اطلاعات نیاز به متخصصین حوزه مربوطه نیز می باشد، دانشگاه ها می توانند در این حوزه نقش موثری را بازی کنند.

مجلسی خاطر نشان کرد: چهار پردیس تخصصی محتوا در استان اصفهان توسط شورای سیاستگذاری پردیس محتوا استان مصوب شده که با توجه به جامع ومستقل بودن دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و دارا بودن دانشکده های مهندسی کامپیوتر، پزشکی و پرستاری امتیاز پردیس تولید و تحلیل محتوای سلامت به این دانشگاه اختصاص یافته است. با توجه به راه اندازی مرکز تحقیقات مه داده (Big Data Research Center) در دانشکده مهندسی کامپیوترو با برنامه ریزی و تلاش جدی بزودی شاهد کسب و کار های نوآورانه ای از طرف دانشجویان این دانشگاه و بخصوص دانشکده برای تولید محتوا الکترونیکی در حوزه سلامت هستیم.

گفتنی است رئیس دانشکده کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و عضو شورا سیاستگذاری پردیس محتوا استان اصفهان، یکی سخنرانان اصلی این نمایشگاه بود.

200

کد خبر: 706731

وب گردی

وب گردی