رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور: دانشجوی بسیجی مسائل فرهنگی و سیاسی جامعه را تحلیل کند

دانشجوی بسیجی باید مسائل فرهنگی و سیاسی جامعه و دانشگاه را تحلیل کند و با دقت ، منبع و نتایج آن را بیابد و متناسب با آنها موضعی اتخاذ کند که موجب رضای خدا ودر جهت رشد و تعالی فرد و جامعه باشد.

به گزارش ایسکانیوژ، جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در آستانه هفته گرامیداشت بسیج بیان کرد: سالروز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام (ره) بهانه ای است تا بار دیگر نظری بیاندازیم به نقش و مسئولیتهای سنگین این نهاد که محدوده آن را همه کسانی تشکیل می دهند که دل در گرو تحقق اهداف و آرمانهای بلند امام راحل (ره ) و منویات مقام معظم رهبری دارند و در هر زمان با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور از هیچگونه خدمت و یاری رسانی به نظام و کشور دریغ نمی ورزند.

وی ضمن تشکر از تلاشهای بسیج دانشجویی ، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در عرصه های علمی و فرهنگی به بسیجی بودن از دیدگاه امام اشاره کرد و افزود : بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شان و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد.

وی ادامه داد : بسیجی بودن معیار و ملاکی است که بر اساس آن میزان تعهد اعضای آن به اصل و آرمانهای انقلابی سنجیده می شود.

دکتر سعیدی به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد : تا بسیج هست این نظام بیمه است و هیچ کشوری به خود اجازه نمی دهده فکر تجاوز به این سرزمین را در ذهن بپروراند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص بسیج دانشجویی که فرموده اند« بسیج دانشجویی یکی از ارزنده ترین یادگارهای امام راحل و بزرگوار است.» خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی می بایست در محیط دانشگاه همواره در مسائل علمی ، پژوهشی و فرهنگی پرچمدار دیگر دانشجویان باشند که بحمدالله در عمل در بسیای از موارد این عزیزان نقش خود را به خوبی در این لباس ایفا نکرده اند.

200

کد خبر: 706958

وب گردی

وب گردی