آغاز ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور/برگزاری آزمون 15 بهمن

مشاور عالی سازمان سنجش و اموزش کشور از شروع ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از فردا 3 آذرماه خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور به ایسکانیوز گفت: ثبت نام برای شرکت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1395، از فردا چهارشنبه 3 آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز شنبه 13 آذرماه پایان می گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در شرکت این آزمون ضرورت دارد در این مهلت پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش دامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشود لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است، با مراجعه به سایت سنجش و پرداخت مبلغ 650 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

توکلی بیان کرد: براساس زمانبدی پیش بینی شده آزمون ارشد فراگیر پیام نور در روز جمعه 15 بهمن ماه 1395 در حوزه های امتحانی مختلف برگزار خواهد شد.

او در پایان درباره ظرفیت متقاضیان برای شرکت در این آزمون گفت: ظرفیت این آزمون جمعا 33846 هزار نفر است.

200/202

کد خبر: 706976

وب گردی

وب گردی