تبریک فرمانده نیروی هوایی ارتش انتصاب امیر پوردستان و امیر حیدری

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی نیروی هوایی ارتش بدین شرح است:

حضور محترم امیر سرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان
جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
عزم جزم و همت ریشه دوانده در دل، ایمان قلبی و تلاش در راه ارتقاء توان دفاعی نیروی زمینی قهرمان، کارنامه ای درخشان از توانمندی جنابعالی در ذهن کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران رقم زده است که در خاطره ی همکاران شما جاودانه خواهد ماند. اینک که به واسطه حسن تدبیر و توفیق در سوابق اجرائی گذشته از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) به سمت جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شده اید، ضمن تبریک این انتصاب شایسته، امید است در ارتقاء توان دفاعی ارتش ظفرمند ولایت مدار بیش از پیش منشاء آثار خیر بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) پیوسته موفق و موید باشید. ان‌شاءالله
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان ستاد حسن شاه صفی

در بخشی از پیام تبریک امیر شاه صفی خطاب به فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش نیز آمده است؛

امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سِمَت فرمانده نیروی زمینی ارتش که نشان از تعهد، ایمان قلبی، حسن تدبیر، عزم و اراده قوی و توفیق در سوابق اجرایی گذشته است را تبریک عرض می نمایم.
توفیق بیش از پیش جنابعالی در ارتقاء توان دفاعی نیروی زمینی قهرمان و ولایت مدار را تحت عنایات حضرت بقیة الاعظم(عج) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از پروردگار متعال مسئلت دارم.

300/302

کد خبر: 707030

وب گردی

وب گردی