رضا زاده: سلیم خاطرات شیرین رضازاده را رقم زده بود

محمد رضا رمضان پور- قهرمان سابق فوق سنگین وزنه برداری گفت: هر وقت به فیلم های قهرمانی خودم نگاه می کردم و می دیدم بعد از قهرمانی من صدای سلیم پخش می شود احساس غرور می کردم و حاضر نیستم آن لحظه ها را با چیزی عوض کنم.

حسین رضا زاده در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص در گذشت سلیم مؤذن زاده اظهار داشت: خبر در گذشت سلیم مؤذن زاده من را خیلی غمگین کرد چرا که او یکی از مفاخر بزرگ مدح و مرثیه بود. صدای بی نظیر مؤذن زاده همیشه برایم دلنشین بوده وتنها صدایی بود که به من آرامش می داد. من به نوبه خودم به مردم شریف ایران به خصوص اردبیلی ها و خانواده محترم سلیم مؤذن زاده عزیز این ضایعه را تسلیت عرض می کنم وامیدوارم در آن دنیا مهمان اباعبداالله الحسین باشد.

وی افزود: زمانی که من در المپیک ها با کسب عنوان قهرمانی مردم عزیز کشورمان را خوشحال می کردم، تنها چیزی که خود من را خوشحال می کرد صدای دلنشین سلیم بود که بعد از قهرمانی من پخش می شد.

قهرمان سابق فوق سنگین وزنه برداری با اشاره به پخش صدای مؤذن زاده بعد از قهرمانی اش گفت: هر وقت به فیلم های قهرمانی خودم نگاه می کردم و می دیدم بعد از قهرمانی من صدای سلیم پخش می شود احساس غرور می کردم و حاضر نیستم آن لحظه ها را با چیزی عوض کنم. هنوز هم در ماشین سی دی های او را دارم و به آثار او گوش می دهم.

رضا زاده در پایان خاطر نشان کرد: از دست دادن انسانی چون سلیم مؤذن زاده بسیار غم انگیز است چرا که سلیم خاطرات شیرین رضا زاده را رقم زده است. از خداوند متعال برای خانواده محترم مؤذن زاده طلب صبر میکنم.

خدا سلیم را بیامرزد « ای منی آواره قویان ابالفضل» برای همیشه جاودانه شد.......

605/101

کد خبر: 707043

وب گردی

وب گردی