دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد میزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن‌آوری و فن بازار استان خراسان شمالی

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن‌آوری و فن بازار استان خراسان شمالی از چهاردهم تا هیجدهم آذرماه در محل سالن ورزشی شهید فقیهی فر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد دایر خواهد شد.

دکتر علی فیروزنیا رییس واحد بجنورد و دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی به ایسکانیوز گفت: مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد است که با ریاست استانداری خراسان شمالی و با حضور دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دستگاه های اجرایی،سازمان ها، شرکتهای استان و.... در قالب 60 غرفه از 14 آذرماه در محل سالن ورزشی سرپوشیده شهید فقیهی فر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باتوجه به جلسات متعددی که در استانداری با حضور نمایندگان مختلف دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در محل استانداری تشکیل شد ظرفیت های اجرایی و وظایف کمیته های مختلفی همچون کمیته جشنواره ایده های برتر، کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان، کمیته نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، کمیته علمی، کمیته اجرایی و مسئول دبیرخانه، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته جشنواره دانش آموزی و کمیته ارزیابی و نظارت مشخص شده است.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار افزود: در حاشیه نمایشگاه برنامه هایی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی، سخنرانی و مسابقات نیز برای بازدیدکنندگان پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: تجلیل از برگزیدگان، پژوهشگران، فن آوران و کارآفرینان برتر نیز در همین هفته با حضور مسئولان استانی برگزار می شود

فیروزنیا افزود: علاقمندان و پژوهشگران می‌توانند از ساعات 9 الی 18 جهت بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

کد خبر: 707096

وب گردی

وب گردی