نشست مشترک رئیس واحد جویبار با رئیس اداره شیلات شهرستان جویبار    

 نشست مشترک بین رئیس واحد جویبار و رئیس اداره شیلات شهرستان جویبار به منظور تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و همکاری بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دراین نشست داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار ضمن عرض خیرمقدم اظهار کرد : « دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با دارا بودن اساتید هیأت علمی مجرب در مقطع دکتری ، تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارگاهی توانایی و آمادگی تعامل دوسویه و مثبت و ارتباط متقابل در زمینه‌های برگزاری کارگاه های تخصص آموزشی و اجرای طرح های پژوهشی اولویت دار با اداره شیلات شهرستان جویبار و اداره کل شیلات استان را داراست».

سیدحسن سلیلی رئیس اداره شیلات شهرستان جویبار نیز ضمن ابراز خرسندی اظهار کرد اداره شیلات شهرستان جویبار این آمادگی را دارد تا با همکاری مشترک، در زمینه‌های تأمین بچه ماهی و دستگاه انکوباتور زمینه‌های پشتیبانی از دانشگاه را فراهم نماید.

وی همچنین به قابلیت های فراوان شهرستان جویبار در صنعت شیلات اشاره کرد و گفت: الحمدالله شهرستان جویبار با ساحلی به طول 17 کیلومتر، دارای پنج واحد تعاونی ماهی‌گیری است که از این طریق، 400 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند و در حال حاضر 11 درصد از تولید آبزیان استان در این منطقه انجام می شود و بزرگترین مرکز تولید خاوریار خاورمیانه در این شهرستان واقع است و می توان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از توان علمی اساتید دانشگاه این تولید را افزایش دهیم.

در این نشست مهران مسلمی عضو هیأت علمی گروه شیلات واحد جویبار نیز با اعلام آمادگی اساتید گروه کشاورزی و شیلات واحد جهت همکاری اظهار کرد: این دانشگاه ظرفیت های خوبی در رابطه با مطالعات تحقیقاتی و تبادل اطلاعات دارد و در فرایند اجرایی کارهای آبزی پروری و شیلات و تولید محصول می تواند با همکاری اداره شیلات موفق عمل نماید.

205/200

کد خبر: 707135

وب گردی

وب گردی