رونمایی از مجموعه وسیع کتابهای الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد  واحد کرج

   رئیس اداره امور اسناد و کتابخانه‌های این دانشگاه همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی، مهمترین فعالیتهای کتابداران و کتابخانه های واحد کرج در آبانماه 1395را اعلام کرد.

به به گزارش ایسکانیوز، فاطمه باقری مهمترین این فعالیت ها را شرکت در دومین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات (15 الی 16 آبانماه) در محل کتابخانه ملی ایران، حضور فعال در نشستهای تخصصی شامل سواد اطلاعاتی و خودتوانمند سازی،توسعه کتابخانه های دانشگاهی با تاکید بر نقش اساتید و کتابداران نام برد.

وی همچنین گفت:« از دیگر برنامه های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در این خصوص برگزاری جلسه شورای هماهنگی کتابخانه های واحد با حضور معاونت محترم پژوهشی با محوریت نقش کتابدار در توسعه برنامه های آموزشی و پژوهشی بود».

رئیس اداره کتابخانه مرکزی واحد کرج در ادامه گفت:« در این جلسه، رونمایی از مجموعه وسیع کتابهای الکترونیکی کتابخانه مرکزی، مشتمل بر بیش از 28000 عنوان Ebook نیز صورت گرفت».

وی ادامه داد:«کارگاه آموزشی تحت عنوان چگونگی استفاده از منابع الکترونیکی پایگاه های اطلاعاتی EBSCO نیز با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه، کتابداران، استادان و دانشجویان علاقمند در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد».

لازم به ذکر است واحد کرج اولین واحد دانشگاهی سطح کشور است که با تاسیس مرکز اطلاع رسانی در سال 1386 اقدام به تهیه کتابهای صوتی و ارائه خدمات ویژه کتابخانه ای به دانشجویان نابینای خود و سایر دانشگاه های کشور کرده است.

205/200

کد خبر: 707178

وب گردی

وب گردی