رونمایی از پوستر هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی 

پوستر هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری سال 1395 استان خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد رونمایی شد .

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با جلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش وفناوری استان خراسان رضوی که با حضور عباس شیخ الاسلامی دبیرکل ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی ، محمود قربانی مشاور استاندار در امور برنامه ریزی و منابع انسانی و سایر اعضای این ستاد در سالن شهدای گمنام مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، از پوستر هفته پژوهش و فناوری سال 1395 خراسان رضوی که توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد طراحی شده است رونمایی شد.
امیر خالقی رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی در رابطه با طراحی این پوستر گفت: این پوستر براساس تصاویر، نمادها و نشانه های مرتبط با پژوهش و فناوری طراحی شده است.
وی افزود: یکی از نمادهای اصلی فناوری که همان کیت های الکترونیکی است به صورت درختی در این پوستر نمایان شده است، که بر حرکت، رشد، شکوفایی، استقامت و پایداری تاکید دارد.
خالقی ادامه داد: نقاط اتصال کیت یا همان میوه های درخت نیز با تصاویر و نمادهای الکترونیکی طراحی شده است که نشان دهنده فعالیتهای متنوع پژوهشی، فناوری، صنعتی، علمی، تکنولوژی، کتاب و... است که بر جامعیت و ابعاد مختلف هفته پژوهش تاکید می کند.
رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی یادآور شد: قسمت بالای این پوستر مزین به پرچم کشور عزیزمان ایران است که نشان همدلی و یکدستی و همت عالی همه کسانی است که با ایمان و خلوص برای تعالی و پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران مجاهدانه تلاش می کنند.

205/200

کد خبر: 707189

وب گردی

وب گردی