برگزاری دومین همایش عمران،معماری،شهرسازی و مدیریت انرژی در واحد اردستان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان گفت:دکتر میرزاده در سخنرانی های خود بر این مسئله تاکید بسیاری دارند که همایش ها و برنامه های علمی با کیفیت و کمیت های استاندارد و مطلوب ارائه شود تا بتواند باز خورد خوبی در سطح جامعه و ملی داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مسعود نصری درباره همایش منطقه ای مدیریت و پدافند غیر عامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان گفت: در حال حاضر مجوز های لازم در زمینه برگزاری همایش منطقه ای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گرفته شده است و این همایش در 7 اسفند ماه برگزار می شود.

وی درباره دومین همایش ملی عمران،معماری ،شهرسازی و مدیریت انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان گفت: این همایش توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان برگزار می شود و در حال حاضر مشغول رایزنی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد و واحد هرند هستیم تا مشارکت های لازم در این زمینه ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این همایش محققان و چهره های تخصصی در زمینه معماری، عمران، شهرسازی و انرژی و مدیریت عمران در گرروه های فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی آخرین مقالات خود را ارائه می کنند.این همایش در 28 بهمن ماه به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان برگزار می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان با پیش بینی بازخورد این همایش ها در بین دانشجویان افزود: دانشجویانی که دوران تحصیلات تکمیلی را می گذراند برای ارائه پایان نامه هایشان، از چنین برنامه ها و همایش هایی استقبال می کنند زیرا در این همایش های علمی مقاله های خود را ارائه می کنند تا بتوانند نقاط قوت و ضعف مقالات خود را از دید اساتید و هیئت علمی همایش ها جویا شوند.

وی اضافه کرد: همایش هایی که طی دو سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان برگزار شد با استقبال بی سابقه دانشجویان مواجه شده همچنین علاوه بر دانشجویان، اعضای هیئت علمی که دردانشگاه آزاد اسلامی و یا سایر دانشگاه ها فعالیت های پژوهشی انجام داده اند ، نتایج تحقیقات خود را ارائه می دهند .

وی گفت: همچنین شرکت های مرتبط با این برنامه ها می توانند به عنوان حامیان همایش با ما همکاری داشته باشند تا بتوانیم در همایش ها به وسیله برگزاری نمایشگاه وسخنرانی های کلیدی از تجربیات آن ها در این زمینه استفاده کنیم تا بتوانند مطالب و نقطه نظر های خود را ارائه دهند تا زمینه مناسب جهت نوآوری و ارائه ایده ها و تبادل نظر میان آنها ایجاد شود.

دکتر نصری درباره حمایت های دکتر میرزاده در برگزاری همایش های علمی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت : دکتر میرزاده در سخنرانی های خود بر این مسئله تاکید بسیاری دارند که همایش ها و برنامه های علمی با کیفیت و کمیت های استاندارد و مطلوب ارائه شود تا بتواند باز خورد خوبی در سطح جامعه و ملی داشته باشد.

700/701

کد خبر: 707290

وب گردی

وب گردی