سرقت‌های مأمور قلابی به بهانه پرداخت یارانه

مرد شیاد که خود را مأمور دولت معرفی می‌کرد به بهانه پرداخت یارانه به زنان و مردان سالخورده به خانه‌های آنها می‌رفت و در فرصتی مناسب به آنها دستبرد می‌زد.

به‌گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایران چندی پیش زن سالخورده‌ای عصازنان به کلانتری 137 نصر رفت و از کلاهبرداری مرد ناشناسی در نقش مأمور دولتی خبر داد.
وی گفت: «در خانه تنها بودم که زنگ به صدا درآمد وقتی در را باز کردم مرد جوانی که خود را مأمور دولت معرفی می‌کرد گفت، تعدادی از بازنشستگان که توانایی رفتن به بانک را ندارند از سوی مسئولان شناسایی شده‌اند و دستور داریم یارانه‌شان را به در خانه‌شان بیاوریم و تحویل دهیم.

سمانه شهباز در این گزارش می نویسد:بعد هم مرد جوان از من خواست تا کارت ملی و مدارکم را بیاورم و یارانه‌ام را تحویل بگیرم. من هم بدون‌اینکه در خانه را ببندم به طرف اتاق رفتم اما وقتی برگشتم متوجه شدم مرد جوان پس‌از سرقت لوازم گرانقیمت موجود در خانه فرار کرده‌است.»
همزمان با شکایت این بانوی سالخورده، مردان و زنان سالخورده دیگری هم شکایت‌های مشابهی مطرح کردند.
بنابراین گزارش، تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری تبهکار فراری ادامه دارد.
بازپرس دادسرای سعادت‌آباد با هشدار به خانواده‌ها گفت: گاهی فرصت‌طلبان با شناسایی طعمه‌هایشان آنها را زیر نظر می‌گیرند و در فرصتی مناسب به سراغشان می‌روند و نقشه خود را عملی می‌کنند. پس خانواده‌ها باید آگاه باشند و به افراد ناشناس به هیچ‌عنوان اعتماد نکنند.

700700

کد خبر: 707298

وب گردی

وب گردی