عملکرد وزارتخانه بهداشت از نقاط مثبت کارنامه دولت تدبیر و امید است / دانشگاه آزاداسلامی آماده همکاری با بسیج در زمینه های علم و فناوری است

صدوهشتاد و چهارمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، میرزاده در ابتدای این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، این روز را به تمام بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت و افزود: بسیج با قداستی که به واسطه حکم معنوی امام خمینی (ره) و خون شهدا دارد، خدمات شایانی در عرصه های مختلف داشته است.

وی با اشاره به حضورش در ابتدای هفته در نمایشگاه دستاوردهای بسیج، اظهار داشت: ورود بسیج به عرصه علم و فناوری اتفاق مبارکی است و دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی را دارد که در این زمینه با بسیج همکاری کند.

میرزاده به حضور پررنگ استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی باشکوه اربعین اشاره کرد و ضمن تشکر از واحد ایلام و معاونت فرهنگی و دانشجویی در تشکیل ستاد اربعین دانشگاه، گفت: این گردهمایی عظیم دینی با امنیت بی‌سابقه ای برگزار شد که همین امر شکوه آن را دوچندان می‌کند.

در صدوهشتاد و چهارمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز حوزه ریاست گزارشی از عملکرد سامانه های پاسخگویی دانشگاه ارائه کرد و ضمن تشکر از اعضای هیات رئیسه، از آنها خواست در حوزه های متبوع خود، در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه این جلسه، سید طه هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از کمیسیون شماره 2 هیات رئیسه ارائه داد.

براساس این گزارش، مصوب شد دستورالعمل اجرای پیوست فرهنگی دانشگاه نیز توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی تهیه و ضمن ابلاغ آن در اجلاس شورای مرکزی دانشگاه نیز مطرح شود و بخش‌های مربوط به هر حوزه در کمیسیون مربوطه در اجلاس مذکور مطرح شود.

همچنین به پیشنهاد معاون فرهنگی و دانشجویی، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی همکاری های خود با شورای فرهنگ عمومی در زمینه پیوست فرهنگی اقتصاد مقاومتی را ادامه دهد.

در این جلسه، بنا بر پیشنهاد معاون پژوهشی و فناوری، مقرر شد در مراحل تاسیس و راه اندازی شرکت آماد تجهیز ساها با هدف نگهداری، تعمیر و استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی بسیاری که در اختیار دانشگاه است، تسریع شود.

در پایان، علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره لقمان حکیم، به همکاری ها و حمایت های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با معاونت پزشکی دانشگاه اشاره کرد که مورد توجه اعضای هیات رئیسه واقع شد.

میرزاده ضمن قدردانی از زحمات همکاران حوزه علوم پزشکی، از همکاری بی شائبه وزیر بهداشت و معاون آموزشی وزارت بهداشت تشکر کرد و عملکرد این وزارتخانه را از نقاط مثبت کارنامه دولت تدبیر و امید دانست.

203/201

کد خبر: 707310

وب گردی

وب گردی