حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری در نمایشگاه و همایش شهر ایده آل

همزمان با برگزاری هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل و ارائه فرصت های مختلف سرمایه گذاری حوزه های شهری از سوی شهرداری ها ، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از سرمایه گذاران حوزه گردشگری جهت حضور در این رویداد و مشارکت در اجرای پروژه های گردشگری شهرهای مختلف کشور دعوت ویژه بعمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز نمایشگاه این رویداد بزرگ از 27 تا 30 آذر ماه طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا می شود و همایش آن نیز طی دو روز 28 و 29 آذر برگزار و میزبان شهرداران و شوراهای شهری سراسر کشور خواهد بود.

مهندس تاجیک مدیر دفتر مناطق نمونه و زیرساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ضمن حمایت و مشارکت در هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل گفت: از شهرداری های سراسر کشور دعوت به عمل مینمائیم که در این نمایشگاه ، فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهر خود را ارائه نمایند.

وی افزود:از سرمایه گذاران حوزه گردشگری هم جهت بازدید از این رویداد و سرمایه گذاری در فرصت های ارائه شده توسط شهرداریها، دعوت ویژه داریم.

مدیر دفتر مناطق نمونه و زیرساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه این سازمان به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده میان سرمایه گذاران و شهرداریها در نمایشگاه حضور جدی خواهد داشت،گفت:برگزاری پنل تخصصی سرمایه گذاری در گردشگری با بررسی چالش های فراروی این حوزه و ارائه راهکارهای عملیاتی توسط دست اندر کاران و برگزاری نشست های تخصصی تعاملی میان فعالین اقتصادی حوزه سرمایه گذاری در گردشگری بخشی از برنامه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در این رویداد خواهد بود.

معاون اجرایی شورایعالی استانها نیز با بیان اینکه شوراها حضور پر رنگ تر و اساسی تری در همایش شهر ایده آل خواهند داشت، گفت: برنامه ریزی شده است تا همه اعضا شورایعالی استانها در این رویداد حضور داشته باشند.

مهندس روشناسی افزود: برگزاری پنل تخصصی حاکمیت شهری با بررسی چالش ها و مزایای حاکمیت شوراها،مشارکت شورایعالی استانها در نمایشگاه جهت ایجاد ارتباط مؤثر با شوراها و شهرداریهای سراسر کشور ، تجلیل و تقدیر از شوراهای نمونه استانها و ایجاد تعامل با اتاق های بازرگانی کشورهای مختلف جهت حضور در نمایشگاه برخی دیگر از برنامه ها و اقدامات شورای عالی استان ها برای برگزاری باشکوه تر هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل است.

در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل شهرداران و اعضای شورای شهرها،مدیران سازمانها ،مهندسان ،مشاوران شرکت ها و دیگر فعالان حوزه شهری کشور گرد هم می آیند تا علاوه بر تبادل اطلاعات،دانش و فناوری زمینه به کارگیری جدید ترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم کنند.

همچنین در این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری،حمل و نقل و ترافیک،مدیریت و خدمات شهری،راه و شهرسازی ،آتش نشانی ،فضای سبز،روشنایی و نور پردازی،تبلیغات شهری و زیبا سازی ،فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد؛تازه ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه می کنند.

ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و تجهیزات،خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران ،شوراهای شهر،استانداران ،پیمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقای مدیریت شهری ،ارائه الگو های شهر های ایده آل ،انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری؛ مهم ترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل است.

از نکات مهم این دوره از برگزاری نمایشگاه و همایش شهر ایده آل، حضور فعال پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حوزه مدیریت شهری است.

در این رویداد بزرگ همچنین شهرداریها با ارائه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری و ارائه دستاوردها و تجارب خود در تمامی حوزه ها به مخاطبین در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل می توانند به پایگاه اینترنتی www.idealcity.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 14 و 88578913-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

700700

کد خبر: 707327

وب گردی

وب گردی