پیام  رئیس واحد یادگار امام(ره) به مناسبت آغاز هفته بسیج

رئیس واحد یادگار امام(ره) به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛سید فرج الله موسوی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج یک جریان ریشه دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار موثر خود را ایفا نموده است.

بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه های آبادانی کشور اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.

او ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام راحل و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

اینجانب آغاز هفته بسیج را به مقام معظم رهبری، جامعه بزرگ دانشگاهی، خانواده معزّز شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، آحاد بسیجیان غیرتمند و با بصیرت ایران اسلامی تبریک عرض کرده و امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب در پاسداری و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سرافرار باشید.
203/200
کد خبر: 707379

وب گردی

وب گردی