حجت الاسلام و المسلمین نمازی: اولویت ما اطلاع از دغدغه ها و مشکلات تشکل های دانشجویی و اتحادیه ها است

افتتاحیه نشست سراسری اتحادیه های تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور فعالین اتحادیه ها،مدیر کل و معاونت دبیرخانه تشکل های اسلامی سیاسی در محل سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نمازی مدیر کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری این گونه نشست ها را ارزشمند و مفید خواند و افزود: اولویت ما در برگزاری این نوع جلسات اطلاع از دغدغه ها و مشکلات تشکل های دانشجویی و اتحادیه ها،ارائه راهکارها و تغییر فرآیند اداری در راستای حل مشکلات این عزیزان است.
وی وجود رابط بین اداره کل تشکل ها و اتحادیه ها را اتفاقی مثبت دانست و گفت:این موضوع می تواند موجبات کاهش مشکلات تشکل ها و اتحادیه ها را فراهم آورد که به زودی مقدمات اولیه آن به انجام می رسد.
پس از آن دکتر موحدی نیا معاون اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی هدف از برگزاری این نشست را مطرح کردن دغدغه ها و مسائل و مشکلات اتحادیه ها دانست و افزود:دراین نشست سعی بر آن است تا برای مسائل و دغدغه هایی که پیش روی این عزیزان قرار دارد راهکارهای عملی ارائه شود.
وی ادامه داد:از آنجا که دانشجویان موتور محرک و بدنه اصلی جامعه هستند سطح انتظارات از آنها بالا است.
موحدی نیا درباره پیگیری مسائل اتحادیه ها گفت:پیگیری این مسائل، منوط به ارائه گزارش از سوی تشکل ها و اتحادیه است.
در ادامه دبیران اتحادیه ها به نمایندگی از اتحادیه خود به بیان مسائل،مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و هم چنین انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

200

کد خبر: 707408

وب گردی

وب گردی