باباحیدری: دانشگاه آزاد اسلامی توانست پاسخ های بسیاری برای جامعه داشته باشد

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از هر انقلابی که در هر کشوری صورت می گیرد یکسری نهال و بذرهایی کاشته می شود گفت: بعد از انقلاب اسلامی یکی از بذرهایی که به موقع و درست کاشته شد دانشگاه آزاد اسلامی بود.

علی کاظمی باباحیدری نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با حضور جهانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از موسسات بزرگ و حضوری جهانی است. بعد از هر انقلابی که در کشوری صورت می گیرد یکسری نهال و بذرهایی کاشته می شود؛ جهاد دانشگاهی یادگار انقلاب بود، یکی از بذرهایی که به موقع و درست کاشته شد بحث دانشگاه آزاد اسلامی بود که با پیشنهاد مشاورانی صورت گرفت. در یکی از نمازهای جمعه به پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و با تایید امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد مختلفی در جامعه توانست پاسخ های بسیاری برای جامعه داشته باشد. در گذشته شرایط سختی برای تحصیلات داشتیم و وزارت علوم در شرایط خوبی قرار نداشت، خروج یکسری جوانان از کشور مساله دوم بود که یک عده ای خوب بودند و عده ای هم در شرایط بدی برمی گشتند و باعث ناراحتی خانواده ها بود.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه آزاد توانست بدون بودجه از دولت مدیریت شود و الحمدالله موفق هم بود.

302/300

کد خبر: 707425

وب گردی

وب گردی