تردد در اتوبان های شمالی پایتخت فقط با یخ شکن

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش برف در مناطق شمالی پایتخت و لغزندگی این معابر از شهروندانی که قصد تردد از مناطق ۱و ۳ را دارند خواست تا از یخ‌شکن و زنجیرچرخ استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به بارش برف سنگین در برخی مناطق شمالی پایتخت گفت: از صبح امروز در معابر شمالی شهر تهران ودر مناطق یک و سه، شاهد یخ‌زدگی در بخش‌هایی از خیابان‌ها و معابر این مناطق از جمله ولی‌عصر (عج)، مقدس اردبیلی، یمن و اندرزگو بودیم که خوشبختانه در حال حاضر با نمک‌پاشی همزمان و حضور عوامل پلیس در محل، تردد خودروها به صورت روان انجام می شود.

وی افزود: به دنبال ناپایداری‌های جوی و برودت هوا و همچنین بارش برف در برخی مناطق شمالی پایتخت، لازم است تا شهروندان از ترددهای غیرضروری در این مناطق خودداری کنند و حتما در زمان تردد در مناطق شمالی پایتخت یخ شکن و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .

عابدی با اعلام اینکه خوشبختانه همه مسیرهای شریانی و اتوبان های پایتخت باز است و هیچ موردی مبنی بر مسدود بودن مسیرها گزارش نشده است، گفت: رانندگی در هوای برفی و جاده های لغزنده نیاز به توجه و احتیاط بیشتر دارد لذا به شهروندان و راننده گان توصیه میشود با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی را حتما رعایت کنند.

منبع:مهر

700/701

کد خبر: 707499

وب گردی

وب گردی