بارش برف در ۸ استان/۴ محور مواصلاتی مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر در محورهای بیش از هشت استان کشور بارش برف ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: در حال حاضر در محورهای استان های اردبیل، گیلان، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان و مازندران شاهد بارش برف هستیم. همچنین محدوده چیتگر در آزادراه تهران-کرج و جاجرود-دماند در شرق استان تهران نیز برفی هستند.

وی افزود: ترافیک در محور فیروزکوه محدوده سفید دارگله، باند شمالی آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری نیمه سنگین است. علاوه بر این بارش برف در محورهای سیرجان-کرمان، بافت-کرمان و جیرفت-کرمان در استان کرمان نیز مشاهده می‌شود و در عین حال در اکثر محورهای هرمزگان نیز گردوغبار و کاهش دید را داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور دیباج-گلوگاه در استان سمنان از ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه دوم آذر تا اطلاع ثانوی به علت بارش برف و کولاک مسدود است، گفت: همچنین به همین علت و نبود ایمنی کافی محور شاهرود- گرگان در محدوده ترکستان در استان‌های سمنان و گلستان از ساعت ۱۰ صبح دیروز تا اطلاع ثانوی مسدود است. محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال نیز از قبل مسدود هستند. در حال حاضر سایر محورهای مواصلاتی باز هستند.

منبع: مهر

700/701

کد خبر: 707514

وب گردی

وب گردی