الکساندر نواک : موضع روسیه همچنان تثبیت سطح تولید نفت است

وزیر انرژی روسیه پنج شنبه (چهارم آذرماه) خبر داد که با توجه به برنامه پیشین این کشور برای افزایش تولید نفت در سال ٢٠١٧ میلادی، تثبیت عرضه در سطح کنونی برای آن ها به منزله کاهش عرضه است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری بلومبرگ، دولت روسیه که برای کاهش سطح تولید از سوی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تحت فشار است دیروز اعلام کرد که این کشور آماده تثبیت تولید خود در سطح کنونی است.

با توجه به برنامه پیشین روسیه برای افزایش تولید نفت در سال جاری میلادی، تثبیت عرضه در سطح کنونی برای این کشور به منزله کاهش عرضه است.

الکساندر نواک، وزیر انرژی این کشور دیروز در مسکو گفت: تثبیت سطح تولید برای ما شرایط بسیار دشواری ایجاد خواهد کرد و به این معناست که ٢٠٠ تا ٣٠٠ هزار بشکه در روز نسبت به آنچه برای سال ٢٠١٧ میلادی برنامه ریزی کرده بودیم کمتر تولید کنیم.

وی در تاکید بر اظهارات هفته گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: موضع ما تغییر نکرده است و همچنان مایل به تثبیت سطح تولید خود در سطح کنونی هستیم.

این کشور در لایحه بودجه ٢٠١٧ میلادی خود سطح تولید ١١ میلیون بشکه در روز را پیش‌بینی کرده، درحالی که این میزان در لایحه بودجه سال جاری میلادی ١٠ میلیون و ٩٠٠ هزار بشکه در روز بوده است.

402

کد خبر: 707675

وب گردی

وب گردی