ال جی جی 6 دارای باتری قابل تعویض خواهد بود

اگرچه موبایل جی 6 ال جی قرار نیست مثل مدل جی 5 ماژولار باشد، اما به نظر می رسد همچنان یکی از ویژگی های مهم خود، یعنی باتری قابل تعویض را از آن قرض گرفته است. به گزارش روزنامه Korea Herald، ال جی در موبایل جی 6 از باتری های قابل تعویض استفاده خواهد کرد تا از وقوع مشکلات احتمالی مرتبط با «امنیت» جلوگیری کند.

به گزارش ایسکانیوز، این اقدام پیشگیرانه مسلماً ارتباطاتی با حوادث مربوط به گلکسی نوت 7 دارد؛ چرا که به دلیل عدم استفاده از باتری های قابل تعویض، سامسونگ مجبور شد دو فراخوان جمع آوری برای فبلت پرچمدارش منتشر کرده و سپس تولید آن را متوقف نماید.

شکی نیست که باتری های قابل تعویض هم ممکن است با مشکلاتی مواجه باشند، اما تعویض باتری، بسیار ساده تر و ارزان تر از انتشار فراخوان جمع آوری موبایل ها تمام می شود. روزنامه کره ای در ادامه توضیحات بیشتری درباره جی 6 ال جی داده و می گوید این دستگاه به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد بود که در نقش دوربین جلو هم عمل می کند. ضمناً گفته شده باید منتظر سیستم پرداخت LG Pay هم باشیم که احتمالاً سال آتی معرفی می گردد.

موبایل هوشمند جی 5 از منظر تجاری عملکرد چندان موفقیت آمیزی برای ال جی به همراه نداشت و این کمپانی امیدوار است با اعمال تغییراتی در جی 6، یک بار دیگر قادر به جلب توجه مشتری ها باشد. جی 6 قرار است طی سه ماهه نخست سال آتی میلادی، و احتمالاً طی کنگره جهانی موبایل 2017 واقع در بارسلونا معرفی گردد.

200

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 707759

وب گردی

وب گردی