حضور رئیس، اعضای هیئت رئیسه،اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوکان در اجتماع بزرگ مدافعان حرم

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همگام با سایر اقشار بسیجیان شهرستان بوکان روز جمعه در مسجد جامع این شهرستان در اجتماع بزرگ ما همه مدافعان حرمیم شرکت کردند

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای مراسم فرمانده سپاه بوکان سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری در این اجتماع بزرگ گفت: بسیج از بطن مردم و برای مردم است و حضور بسیج در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تنها احساس مسئولیتی برای پیشبرد انقلاب و راه امام راحل(ره) است.

سپس در ادامه سردار جلال رشیدی یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق سپاه پاسداران بوکان بعنوان سخنران اصلی در این اجتماع بزرگ گفت : هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ را نمایش قدرت و اقتدار و انسجام بسیجیان به مناسبت پنج آذر سالروز تاسیس بسیج عنوان کرد

سردار رشیدی اضافه کرد: اوائل انقلاب که کشور با مشکلات زیادی رو برو بود مردم با لبیک به فرمان حضرت امام (ره) وارد بسیج شدند تا هسته اصلی بسیج شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام ناشی از وجود بسیج است، گفت: همین حضور بسیجیان در شهرستان بوکان و دیگر شهرهای کشور باعث ایجاد امنیت در کشور شده و در حال حاضر هیچ لشکری دارای چنین قدرت و توانایی نیست.

فرمانده سابق سپاه بوکان گفت: امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای بسیج مردمی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی بدون هیچ وابستگی به کشور بیگانه از آرمان های خود و انقلاب پاسداری می کند.

وی بیان کرد: اکنون حضور بسیج نه تنها در ایران بلکه مرزهای خارج را در نوردیده و در خارج از مرزهای کشور از کشورهای مظلوم منطقه حمایت و پاسداری می کند.

وی در پایان گفت وحدت شیعه و سنی در ایران با خون نوشته شده است، گفت: این اتحاد و همدلی در دیگر کشورهای همسایه ایران در حال شکل گیری است و این عامل پیروزی مسلمانان بر مستکبران است.

200

کد خبر: 707760

وب گردی

وب گردی