سلسله نشست های تربیتی مشاوره ای با مباحث متنوع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن برگزار شد

به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و دفتر مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن چهار نشست تربیتی مشاوره ای طی چهار روز در سالن اجتماعات واحد، ویژه دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در نشست نخست که با عنوان " آن‌سوی روابط دختر و پسر " به اجرا درآمد، دکتر غلامرضا نیکراهان دکترای روانشناسی و از مشاورین مجرب به تبیین حد و حدود روابط بین دختر و پسر در جامعه خصوصا جامعه دانشگاهی پرداخت.

وی با توضیح روحیات متفاوت دختران و پسران گفت رابطه بین دختر و پسر از نظر روانشناسی تا وقتی مجاز است که در سطح رابطه اجتماعی باشد و به محض ورد به مرحله عاطفی باید از ادامه آن جلوگیری کرد.

در دومین نشست دکتر فریبا کیانی از اساتید روانشناسی توضیحاتی را در خصوص افسردگی و راهکارهای مبارزه با آن برای حاضرین ارایه نمود.

نشست سوم با موضوع "ازدواج، افسانه یا واقعیت؟ " با حضور خانم دکتر قلیلی از اساتید دانشگاه و مشاور خانواده برگزار شد.

وی در این نشست پیش نیازهای یک ازدواج موفق را برای جوانان حاضر در جلسه توضیح داد و پس از آن به بیان مهارتهای لازم در ادامه یک زندگی مشترک پایدار پرداخت.

چهارمین و آخرین نشست که صبح روز گذشته با حضور دکتر غلامرضا نیکراهان برگزار گردید به بررسی رابطه " شادی و سلامت روان " پرداخته شد.

عضو هیات علمی روانشناسی واحد بروجن در این نشست با بیان مهارتهای شاد زیستن، ارتباط شادی و سلامت عمر و همچنین تاثیر آن بر زندگی زناشویی را برای دانشجویان تبیین کرد.

200/700

کد خبر: 707796

وب گردی

وب گردی