مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می 5 سی فاش شد

در حالی که به‌تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان معرفی آن نیز فاش شد.

به گزارش ایسکانیوز، در خبرها داشتیم گوشی می 5 سی شیائومی قرار است با قیمت ۱۴۴ دلار عرضه شود. در حالی که این محصول هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، امروز مشخصات فنی و زمان رونمایی آن فاش شد.

با اینکه این گوشی خوش‌قیمت از خانواده می 5 شیائومی به شمار می‌رود ولی نباید انتظار مشخصاتی چون می 5 اس داشت. این گوشی در محدوده‌ی محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد.

شیائومی می 5 سی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با حاشیه‌ی کم، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، تراشه‌ی NFC، اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری MIUI 8 مجهز شده است. پردازنده‌ی این گوشی از هسته‌های Cortex A53 بهره می‌برد و گفته می‌شود برای اولین بار از تراشه‌ی ساخت شیائومی روی می 5 سی استفاده خواهد شد.

سنسور اثر انگشت این گوشی در بخش جلو تعبیه شده است و می 5 سی از پوشش شیشه 2.5D بهره می‌برد. قرار است این گوشی روز ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) رونمایی شود. در همین روز، دیگر کمپانی چینی یعنی میزو نیز قصد دارد از پرچم‌دار جدید سری X و رابط کاربری Flyme OS 6 رونمایی کند.

البته هنوز همه‌چیز در حد شایعه است و باید تا زمان رونمایی رسمی از گوشی می 5 سی منتظر بمانیم.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 707822

وب گردی

وب گردی