برف و باران ادامه‌دار در جاده‌ها و ترافیک نیمه‌سنگین/ آزادراه تهران-شمال مسدود است

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال از مرزن آباد تا چالوس خبرداد و گفت: خطوط رفت و برگشت این مسیر به علت یخ زدگی از روز گذشته تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ یاسر خالدی از انسداد قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال حدفاصل مرزن آباد تا چالوس به علت یخ‌زدگی خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد از این محور باید از جاده قدیم چالوس استفاده کنند.

قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال حدفاصل سه راهی دشت نظیر - چالوس به طول حدود ۲۰ کیلومتر به صورت دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و در قسمت های بلند آن یک خط کندرو نیز وجود دارد که با همت دست اندرکاران به خصوص شرکت آزاد راه تهران - شمال تابستان ۱۳۹۴ زیر بار ترافیک رفته است.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور افزود: علاوه بر انسداد آزادراه چالوس - مرزن آباد، محور فرعی شمشک - دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان های تهران و البرز، تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

به گفته خالدی، محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است و محور پونل - خلخال ( حدفاصل زندانه تا الماس )، واقع در استان های گیلان تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

او با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان کرمان، گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان هرمزگان از جمله سیرجان - بندرعباس که از روز گذشته آغاز شده است، ادامه دارد.

او گفت: محور قدیم قزوین - رشت (تونل منجیل) واقع در استان گیلان، تا ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۴۰ تا ۱۱ و از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ و روز جمعه از ساعت ۶ تا ۸ ، به غیر از روزهای پنجشنبه و روزهای قبل و بعد از تعطیلات به ‌دلیل اجرای عملیات خاکبرداری آزاد راه قزوین - رشت محدوده خروجی تونل منجیل، مسدود است.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور یادآورشد: این جاده در ساعات انسداد بدون مسیر جایگزین است و در زمان انسداد این محور در روز جمعه ترجیحا مسیر رفت در اولویت بازگشایی قراردارد.

بارش برف و باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور

مهر نوشت: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، با اشاره به تداوم بارش باران و برف در اکثر محورهای مواصلاتی، گفت: محور دیباج - گلوگاه بازگشایی شد.

سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرم‌دره و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

او افزود: بر همین اساس در استان‌های کرمان محورهای بافق - کرمان ، سرچشمه - کرمان بارش برف و در استان‌های کرمان محورهای سیرجان - بندرعباس ، سیرجان - کرمان، خوزستان محور بهبهان - گچساران بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محور کندوان ،کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک - دیزین و پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.

700/703

کد خبر: 708000

وب گردی

وب گردی