نشست بصیرتی و دیدار از آسایشگاه جانبازان در هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی

نشست بصیرتی با محویت استکبار و استکبار ستیزی با حضور فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان اسکو در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رشیدی ضمن خرسندی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی و گرامی داشت هفته بسیج، در تفسیر معنی استکبار و استکبار ستیزی گفت: آدم مستکبر، گروه مستکبر و دولت مستکبر یعنی آن کسانی و آن دولتی که قصد دخالت در امور انسانها و ملتهای دیگر دارد و برای حفظ منافع خود در همه کارهای آنها دخالت می کند، حق تحمیل بر ملتها را برای خود قائل است و خود را ملزم به پاسخگویی برای هیچ کس نمی داند . این معنی کامل مستکبر و استکبار است . وی خاطر نشان کرد: نقطه مقابل این جبهه ی ظلم و ستمگر، گروهی هستند که با استکبار مبارزه می کنند و اجازه نمی دهند کسی داشته های آنها را نادیده بگیرد وخواسته های خود را بر آنان تحمیل کند . وی افزود: در شرایط کنونی مردم بخصوص قشر تحصیل کرده آگاه باشند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کرده نگذارند خون شهیدان پایمال گردد.

در ادامه از پایگاه شهید علم الهدای واحد ایلخچی بازدید بعمل آمد و مسابقه ای با حضور فرماندهی ناحیه بسیج اسکو بین دانشجویان برگزار و به نفرات برگزیده جایزه ای تعلق گرفت.

دیدار از آسایشگاه جانبازان در هفته بسیج توسط بسیج دانشجویی علم الهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی

براساس این گزارش، در هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و عهد و پیمان با جانبازان هشت سال دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی واحد ایلخچی و دفتر فرهنگ اسلامی از آسایشگاه جانبازان فجر تبریز بازدید و با اهدای شاخه گلی از قهرمانان هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

200

کد خبر: 708025

وب گردی

وب گردی