مراسم عزاداری 28 صفر نیروهای مسلح در مصلای تهران برگزار می‌شود

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری آیین سوگواری 28 صفر با حضور پرشور هیأت‌های عزاداری نیروهای مسلح در مصلای امام خمینی (ره) تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص) و دو سبط گرامیش، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) روابط عمومی کل سپاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
مراسم ویژه سوگواری 28 صفر با حضور پرشور و گسترده‌ی هیأت‌های عزاداری نیروهای مسلح اعم از ستاد کل، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج و مقامات لشکری به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه با بیان اینکه این مراسم معنوی صبح روز دوشنبه 8 آذرماه مقارن 28 صفر با برپایی دسته های عزاداری نیروهای مسلح از هیأت‌ها و مسیرهای پیش بینی شده آغاز و به سمت مصلای امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت، تصریح شده است:
شروع مراسم رسمی از ساعت 9:30 صبح در مصلای تهران بوده و پس از اقامه عزا و مرثیه خوانی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا پناهیان در جمع عزاداران به سخنرانی خواهد پرداخت.

روابط عمومی کل سپاه در پایان این اطلاعیه از اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و ولایت مدار تهران دعوت کرد تا همگام و همنوا با نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و میهن اسلامی بار دیگر عشق و ارادت خود را به پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین به نمایش گذارند.

303/300

کد خبر: 708064

وب گردی

وب گردی