رای دیدار مس سونگون و ملی حفاری اهواز اعلام  شد

کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار تیم های مس سونگون و ملی حفاری اهواز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های مس سونگون و ملی حفاری اهواز برگزار شد و از سوی فرهاد توکلی، بازیکن تیم ملی حفاری اهواز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرید نمازی، بازیکن تیم ملی حفاری اهواز به دلیل فحاشی و تهدید داور به 3 جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، حسین سلطانی، بازیکن تیم ملی حفاری اهواز به دلیل اهانت و فحاشی به داوری طبق بند 4 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لازم به ذکر است کریم خالدی، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی حفاری به دلیل رفتار زننده با نماینده فدراسیون و اهانت به وی طبق بند 4 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مرتضی قائدی، سرپرست تیم ملی حفاری به دلیل رفتار زننده و استفاده از الفاظ ناشایست وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رأی‌های صادر شده از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

602/101

کد خبر: 708075

وب گردی

وب گردی