امروز دانشگاه ها می توانند با حضور بسیج ،پیشرفت های علمی بیشتری را به دست آورند

هم اندیشی جهادگران علم و فناوری با حضور دکتر علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی ،دکترنقی شجاع رئیس واحد ،دکتراحسان دشتیانه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، برخی ازمسئولین ادارات بخش رودهن،مسئول نهادمقام معظم رهبری دردانشگاه های شرق استان تهران ،معاونین دانشگاه و دانشجویان در سالن اجتماعات حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رودهن با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام ناشی از وجود بسیج است، گفت: «همین حضور بسیجیان در شهرهای کشور باعث ایجاد امنیت در کشور شده و اکنون هیچ لشکری دارای چنین قدرت و توانایی نیست.»

دشتیانه اضافه کرد: «اوائل انقلاب که کشور با مشکلات زیادی روبه‌رو بود، مردم با لبیک به فرمان حضرت امام (ره) وارد بسیج شدند تا هسته اصلی بسیج شکل بگیرد

دکتر شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن تبریک هفته بسیج ،پیشاپیش رحلت پیامبر اکرم (ص) ، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت

رئیس واحدرودهن با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بسیج را به معنای حضور شجاعانه، فداکارانه و مخلصانه انسانهای پیشگام در همه عرصه‌های مورد نیاز نظام اسلامی و کشور عنوان کرد و تعلیم و تربیت و معلمى را سنگر فرهنگى دانست.

دکتر شجاع بسیج را ریشه در نظام حکومت‌داری و مدل مملکت‌داری اسلامی دانست و گفت: در سنت پیامبر گرامی اسلام وامیرالمومنین بسیج را به وضوح می‌بینیم، در تمام احکام اسلامی بسیج تجلی دارد. به طوریکه اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنیم بر اساس نظام اسلامی همه باید مشارکت کنند.

وی گفت: همه دانشجویان می توانند در بسیج ثبت نام کنند و عضو این نهاد مقدس شوند.

دکتر علوی فاضل، رئیس مرکز امور هماهنگی استان ها و هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان بیان کرد: امام بسیج را به عنوان یک الگو پایه گذاری نمود و همانطوری که بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی حضور فعال داشتند امروز هم بسیج در جامعه حضور فعال دارد و انشاءالله حکومت با رهبری امام خامنه ای به دست صاحب اصلی اش برساند.

وی گفت: امروز دانشگاه ها می توانند با حضور بسیج پیشرفت های علمی بیشتری را به دست آورند. امروز دانشگاه ها مرکز تحقق و رشد بسیج هستند و همه دانشجویان باید بسیجی باشند و بسیجیان آن زمان همه چیز را رها کرده بودند حتی درس، شغل و هدف آنها دفاع از نظام و کشور بود.

دکتر علوی فاضل گفت:کلید پیشرفت استفاده از توان مردم است نه رابطه با قدرت‌ها، اگر کسی به دنبال کلید پیشرفت می‌گردد این کلید در دست مردم است، بیاییم به مردم تکیه کنیم. بیاییم به جای دل خوش کردن به قدرت‌های شیطانی به مردم دلخوش باشیم، مردمی که 30 سال علیه آنها جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی شد و به تمام ارزش‌هایشان تهاجم شد

علوی فاضل عنوان کرد: 37 سال از فرمان نورانی امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج گذشت و امروز حقیقت بسیج در عالم متجلی است و این نسخه شفابخش نه تنها ملت قهرمان ایران اسلامی را در یک مسیر عزتمند به سوی قله‌های شکوفایی پیش برده بلکه امروز الهام‌بخش آزادگان جهان است و کشورهای مختلفی که در بحران ومشکل فرو می‌روند بلافاصله به سوی این نسخه شفابخش روی می‌آورند و بسیج در کشورهای مختلف در حال شکل‌گیری است.

درپایان از استادان بسیجی ودانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی رودهن که اسامی آنها به شرح ذیل می باشد. سرکارخانم دکتر بیتا تبریزیان،خانم دکترسعیده رمضان ثانی،خانم دکترفریده دوکانه ای ،دکترآرش روزبهانی،سیدایمان حسین زاده ،نعیمه شهرانی،فاطمه ملاطایفه ودکترحمیدرضا فاطمی پور به عنوان استاد ایثارگر تجلیل شد.

201

کد خبر: 708122

وب گردی

وب گردی