کارگاه های آموزشی ایده های نو و محصولات دانش بنیان در واحد اردبیل برگزار شد

کارگاه های آموزشی ایده های نو و محصولات دانش بنیان به مدت 24 ساعت در واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، کیوان امیرپور مسئول برگزاری کارگاه های آموزشی واحد اردبیل گفت: چشم انداز ایران 1404 شرکت ها و موسسات دانش بنیان، فهرست کالاهای دانش بنیان کشور، قانون پنجم توسعه و قوانین حمایت از شرکت های دانش بنیان، طرح ایده های نو، تجاری سازی و برندسازی بررسی و تبیین شد.

کیوان امیرپور افزود: اعضای هیات علمی در این کارگاه به تحلیل و باز تعریف نقش اصلی دانشگاه در ایده های نو و دستیابی به اقتصاد دانش بنیان پرداختند.

وی اظهار داشت: این کارگاه ها که در راستای شعار سال؛ اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل برگزار شد به موازات نقش پر رنگ دانشگاه های آزاد اسلامی در توسعه کارآفرینی و توسعه شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاری برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه بیش از 30 عنوان فیلم و پاورپوینت در رابطه با ایده های نو، دانشگاه های برتر در تکنولوژی، محصولات دانش بنیان، نحوه تاسیس و توسعه شرکت های دانش بنیان، برنامه های استراتژیک توسعه، و چشم انداز مطرح و اساتید در پایان به طرح موضوع – تهیه BP و تاسیس شرکت دانش بنیان اقدام کردند.

امیرپور گفت: مدرس کارگاه، محمد اثنی عشری از کارکنان و مدرسان واحد اردبیل بود.

گفتنی است در این کارگاه ها، BP طرح های هوشمند سازی دانشگاه، هوشمند سازی منازل، شهر هوشمند، نرم افزار سیستم مالیاتی الکترونیکی (سما) و دستگاه برش مستقیم الکترونیکی و مکانیکی خاک ارایه شد.

کد خبر: 708130

وب گردی

وب گردی