رئیس واحد گچساران:دانشگاه آزاد اسلامی سطح سواد اجتماعی را افزایش داده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: قسمتی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر تولید علم و آموزش دانشجویان ، برگزاری همایش هایی با هدف فرهنگ سازی در سطح جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اسد الله ملک زاده با اشاره به تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی در سطح سواد جامعه به ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سطح سواد اجتماعی را افزایش داده است زیرا مطابق با استاندارد های علمی و طبق استاندارد هایی که وزارت علوم تعیین کرده است، به آموزش دانشجویان می پردازد همچنین نسبت استاد به دانشجو نیز در دانشگاه آزاد اسلامی رعایت شده و به این وسیله باعث جلوی خروج ارز از کشور گرفته می شود همچنین در بحث تولید علم نیز نقش پر رنگی را ایفا کرده است.

وی با اشاره به همایش های برگزار شده توسط واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اجتماعی افزود: تمامی همایش هایی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود باعث کاهش آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد در سطح جامعه شده است و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران نیز در این زمینه همایش هایی برگزار کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران افزود: بسیاری از دانشجویان از چنین مراسمی استقبال می کنند همچنین حضور مردم عادی در این مراسم بی سابقه بوده است. 2 همایش در زمینه اعتیاد در واحد گچساران برگزار شده است که طی آن هماهنگی های لازم با نهاد های بیرون صورت می گیرد تا شهروندان در این همایش ها شرکت کرده و نقطه نظرات خود را در زمینه این آسیب اجتماعی اعلام کنند. قسمتی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر تولید علم و آموزش دانشجویان ، برگزاری چنین همایش هایی با هدف فرهنگ سازی در سطح جامعه است.

وی با اشاره به تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه اشتغال زایی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه اشتغال زایی سهم بسزایی داشته است و با توجه به اینکه وظیفه ذاتی دانشگاه آراد آموزش است اما با تدابیری توانسته علاوه بر دانشجویانی که پس از فارغ التحصیل شدن مشغول به کار می شوند ، بلکه برای اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد های مختلف نیز اشتغال زایی شده است و با توجه به واحد هایی که دانشگاه آزاد اسلامی در شهر های مختلف دارد زمینه اشتغال را برای اساتید، اعضای هیئت علمی و کارمندان فراهم کرده است.

دکتر ملک زاده در پایان تاکید کرد: در حال حاضر اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران 119 نفر است همچنین 165 نفر کارمند در این واحد دانشگاهی مشغول به کار هستند.

700/701

کد خبر: 708215

وب گردی

وب گردی