تشکیل کمیته اقتصاد سرمایه گذاری

جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه کلیات اجاره هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و قراردادهای مربوط به آن مورد تصویب اعضا قرار گرفت که از ابتدای سال 96 اجرایی خواهد شد.

دکتر رهنمای رودپشتی افزود: اعضای شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تبدیل به احسن یکی از املاک مازاد دانشگاه در خیابان پاسداران تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند که کلیات مربوط به این طرح به تصویب اعضا رسید و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل کمیته اقتصاد سرمایه گذاری خبر داد و گفت: در جلسه امروز، 12 عضو این کمیته به عنوان معین شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانش بنیان، با رأی اعضا انتخاب شدند.

وی درخصوص طرح های CHP واحدهای دانشگاهی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع، با نظر اعضای شورا مقرر شد بررسی اقتصادی و تخصصی کامل تر درخصوص طرح های دانش بنیان CHP توسط کمیته اقتصادی شورا در دستورکار قرار گیرد تا تصمیم‌گیری های آتی در این مورد اتخاذ شود.

201

کد خبر: 708247

وب گردی

وب گردی