دانشگاه آزاد اسلامی، بستر مناسبی برای پیشرفت بسیج دانشجویی فراهم کرده است

دانشجوی پژوهشگر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، هفته بسیج را گرامی‌داشت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، بستر مناسبی برای پیشرفت بسیج دانشجویی در بردسیر فراهم کرده است.

علیرضا غلامحسین‌پور به ایسکانیوز گفت: بنابه فرموده مقام معظم رهبری، بسیج یکی از مهم‌ترین تشکل‌های دانشگاه است.

غلامحسین‌پور، دانشجوی پژوهشگر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، گزارشی از خدمات و فعالیت‌های بسیج دانشجویی را ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، مرجع پژوهش بوده و محیطی علمی و تحقیقاتی برای پژوهشگران فراهم کرده است.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی علامه محمد تقی جعفری دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر که بیش از 70 رتبه کشوری، استانی و شهرستانی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی دارد افزود: تاکنون موفق به ارائه 2 مقاله علمی شدم و 3 طرح نیز در حال ثبت اختراع در دست اقدام دارم.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر که در سال 1391 و در جشنواره خوارزمی 15، رتبه سوم استان کرمان را از آن خود کرده بود گفت: در سال 1394 نیز به عنوان پژوهشگر برتر بسیج دانشجویی استان کرمان انتخاب شدم.

غلامحسین‌پور، کسب رتبه اول استان در جشنواره ماهانی سال 1391 را از دیگر فعالیت‌های پژوهشی خود عنوان کرد و گفت: در راستای ترویج فعالیت‌های پژوهشی و به اتفاق 6 نفر از نخبگان اقدام به تاسیس هسته رشد علم و صنعت شهرستان بردسیر کردیم که مقدمات اولیه آن برای تبدیل به شرکت دانش بنیان انجام شده و امیدواریم بستری مناسب برای تحقیق و پژوهش ایجاد شود.

دانشجوی پژوهشگر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اعلام اینکه بسیج در همه عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، عمرانی، علمی و پژوهشی نقش خود را به خوبی ا‌یفا کرده افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش شرکت‌های دانش بنیان و اتکا به نیروی بومی، خوشبختانه بسیج به این عرصه ورود پیدا کرده و از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی حمایت می‌کند.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی علامه محمد تقی جعفری دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اظهار کرد: بسیج، دیوار محصور و متعلق به یک قشر خاص نیست بلکه فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی همه دانشجویان است.

غلامحسین‌پور از کسب عنوان «اردوی جهادی برگزیده استان» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به جهت فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم خبرداد و گفت: دشمن، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های پی‌در‌پی بسیج و سپاه را به عنوان تهدید در مقابل خود می‌بیند و بدین‌جهت تمام تلاش خود را معطوف این نهاد مقدس کرده است.

وی اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر را بالغ بر1600 نفر عنوان کرد و افزود: موفقیت بسیج دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر مرهون حمایت‌های دکتر خطیبی، رییس دانشگاه و سایر مسئولان است.

200

کد خبر: 708357

وب گردی

وب گردی