رئیس واحد یزد: بسیج مکتب پرورش دلاوران گمنام و مخلص خداست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، گفت: بسیج به فرموده حضرت امام راحل (ره) مدرسه عشق است و در این مکتب هر روز درس ایثار و از خود گذشتی، شهامت و شهادت داده می‌شود و دانش‌آموخته فارغ‌التحصیل ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، معصومه طباطبایی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج به فرموده حضرت امام (ره) مدرسه عشق است و در این مکتب خانه هر روز درس ایثار و از خود گذشتی، شهامت و شهادت داده می‌شود و دانش‌آموخته فارغ‌التحصیل ندارد. همواره دانشجویان مکتب بسیج پای درس ایثار نشسته‌اند و شاهد این ادعا تقدیم شهدای مدافع حرم و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مراکز آموزش عالی در دفاع از حقانیت اسلام است.

رئیس واحد یزد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد بسیجی بودن که فرمودند بسیجی بودن مایه سرافرازی و سربلندی پیش پروردگار است، گفت : بسیج مهد پرورش دلاوران گمنام و مخلص خداوند است و همانا کردار بسیجی باید موجب رضایت کردگار شود و قطعا دانشجویان و بسیجیان دانشگاهی علاوه بر همیشه در صحنه بودن و درک مفاهیم سیاسی جامعه، دفاع از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی باید پرچم تولید علم در کشور را بالا نگه‌دارند.

200

کد خبر: 708360

وب گردی

وب گردی