فرمانده بسیج کارکنان واحد بردسیر:  ماموریت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان 

فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، هفته بسیج را گرامی‌داشت و گفت: «باید تلاش کرد تا اقتصاد دانش بنیان را جایگزین اقتصاد وابسته به نفت کنیم و یکی از اهداف بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز تحقق این مهم است.»

به گزارش ایسکانیوز، جواد رضازاده، فعالیت‌های بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر را در راستای پاسداشت و حفظ ارزش‌های نظام عنوان کرد و افزود: 100درصد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر عضو بسیج هستند.

فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، مشارکت کارکنان بسیجی در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی را گوشه‌ای از اقدامات این حوزه دانست و گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین، حضور در میدان تیر و مشارکت در کلیه مراسم‌ها و مناسبت‌های مذهبی از دیگر فعالیت‌های بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر طی یک‌سال گذشته است.

رضازاده، آشنایی همه اعضای بسیج کارکنان با اصول و مبانی مقابله با تهاجم دشمن را لازم برشمرد و افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ بسیجی باید در وسط میادین باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از حمایت‌های رئیس دانشگاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر قدردانی کرد.

200

کد خبر: 708376

وب گردی

وب گردی