ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز-چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای قم، مشهد و هراز - چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی جریان دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر در محورهای هراز و دماوند بارش برف و در محور سمیرم - یاسوج در استان اصفهان بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به گزارش های ارسالی هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی به سمت استان قم و مشهد پرحجم است و سایر محورهای مواصلاتی از نظر ترافیکی مشکل خاصی ندارند.

رحمانی همچنین محور هراز -چالوس را نیز دارای ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد و درباره یک­طرفه شدن محور هراز و سایر راه­‌های مواصلاتی، گفت: فعلا نیازی به یک طرفه شدن این محورها وجود ندارد، اما در صورت افزایش حجم ترافیک در این محورها حتما درباره یک طرفه شدن آن تصمیم گیری می شود که مراتب به اطلاع رانندگان خواهد رسید.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر را دارند خواست حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند زیرا تردد در جاده های برفی بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

منبع:مهر

701

کد خبر: 708449

وب گردی

وب گردی