بزرگداشت شمس طبسی به همت دانشگاه آزاد واحد طبس برگزار می شود/انتشار اشعار کمیاب

شمس طبسی یکی از شاعران ماندگار ایران است که واحد دانشگاهی طبس تصمیم گرفته در بهمن ماه بزرگداشتی برای این شاعر برگزار کند.

خاجوی (مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس) در رابطه با برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی به ایسکانیوز گفت: به مناسبت هفته بسیج یک نشست تخصصی فرهنگی با همکاری بسیج کارمندی و بسیج ادارات شهرستان برگزار کردیم.

او افزود: یکی دیگر از برنامه های ما در این هفته، گلباران مزار شهدا و خواندن زیارت عاشورا بر مزار این عزیزان بود که انجام شد.

خاجوی در رابطه با برنامه های آینده واحد دانشگاهی طبس نیز گفت: یکی از برنامه های ما جزو طرح ماندگار فرهنگی است؛ برگزاری بزرگداشتی برای شاعر ماندگار، شمس طبسی است.

این مدیر فرهنگی اضافه کرد: این مراسم قرار است در بهمن ماه برگزار شود. با توجه به اینکه اشعار شمس طبسی بسیار کمیاب است، دانشگاه تصمیم به انتشار هزار نسخه از این اشعار گرفته است که رایزنی ها جهت دریافت مجوز انجام شده و کتاب در مرحله چاپ قرار دارد.

خاجوی همچنین با اشاره به روز دانشجو و برنامه های آن، اظهار کرد: ما در این روز تجلیل از دانشجویان و دادن هدیه به آنان را مد نظر داریم. همچنین کارگاه آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در لیست برنامه هاست که به صورت پرسش و پاسخ برگزار می شود.

502500

کد خبر: 708601

وب گردی

وب گردی