آغاز کار انجمن اسلامی دانشجویان واحد بجنورد همزمان با روز دانشجو و حضور صادق خرازی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز کار تشکل انجمن اسلامی دانشجویان واحد بجنورد همزمان با روز دانشجو خبر داد.

دکتر علی فیروزنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در سال تحصیلی 95-96 اظهار کرد: مهمترین برنامه این دانشگاه در نیمه دوم سال 95 همایش دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان خراسان شمالی است که قرار است به میزبانی واحد بجنورد برگزار شود. در حاشیه این همایش نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، افزود: به مناسب 16 آذر روز دانشجو نیز مراسمی با حضور دکتر صادق خرازی فعال سیاسی و سفیر پیشین ایران (به دعوت تشکل انجمن اسلامی دانشجویان واحد بجنورد) در این دانشگاه برگزار خواهد شد؛ این مراسم افتتاح و آغاز کار این انجمن نیز هست.

وی درباره برنامه‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز گفت: دو طرح ماندگار فرهنگی در واحدهای بجنورد و شیروان به تصویب رسید؛ طرح واحد بجنورد مربوط به ساخت یادمان شهدا بود که در سفر دکتر میرزاده رونمایی شد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نیز ساخت یادمان شهدای گمنام مدفون در این واحد را به پایان رسانده و قرار است بزودی رونمایی شود.

رئیس واحد بجنورد اضافه کرد: پیشنهاد کنگره بزرگداشت آیت‌الله میرزا ابوالحسن بجنوردی در قالب طرح ماندگار فرهنگی به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده است که در صورت موافقت سازمان مرکزی با این طرح، بزرگداشت آیت‌الله بجنوردی در واحد بجنورد برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی درباره برنامه‌های پژوهشی این واحد نیز گفت: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در حال آماده‌سازی و تکمیل است و چهار هسته فناور این دانشگاه مراحل لازم برای استقرار در مرکز رشد را طی کرده‌اند که به محض راه‌اندازی مرکز هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

فیروزنیا افزود: شهرک فناوری آزاد (طرح شفا) دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز در زمینی به مساحت 36.6 هکتار در حال ساخت است که با آماده‌سازی این شهرک فعالیت‌های دانشگاه در کسب درآمدزایی غیرشهریه‌ای و اقتصاد مقاومتی بیش ار پیش خواهد شد.

200

منبع: آنا

کد خبر: 708634

وب گردی

وب گردی