دعاگویی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل‌های استادان واحد تهران جنوب شد

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی دکتر مصطفی دعاگویی را به عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های استادان واحد تهران جنوب منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید‌حسن نمازی، مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی دکتر محمد مصطفی دعاگویی را به عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل‌های استادان واحد تهران جنوب به مدت یک سال منصوب کرد.

در حکم دعاگویی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد بند ج ماده 4 آئین‌نامه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان مصوب جلسه 448 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا بر موافقت و تفویض اختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به موجب این حکم به عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل‌های استادان واحد تهران جنوب به مدت یکسال منصوب می‌شوید.

ضروری است نسبت به برگزاری منظم جلسه هیأت نظارت بر تشکل‌های استادان و نیز اجرای کامل قانون‌ها و مقررات مربوط، بویژه بخشنامه شماره 45/85298 تاریخ 16 آذر 94 با هماهنگی اداره‌کل تشکل‌های اسلامی سیاسی اهتمام داشته باشید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانونمندی در انجام وظایف مربوط (بر اساس میثاق‌نامه و شرح وظایف) موفق و مؤید باشید.»

200

منبع: آنا

کد خبر: 708639

وب گردی

وب گردی